O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

środa, 7 stycznia 2009

...moje imię-Anna.....

..........................2008-12-12 17:33:10 .."nadzieja jest światłem wabiącym nas jak te ćmy głupie/wierzymy na przekór nocy/na przekór temu co wiemy/że światło nie zgaśnie/że chociaż noc się skończy/pozostanie nadał blask/nocnej lampki/nadzieja jest ułudą/kłamstwem pozwalającym/przeżyć kolejny rok/u boku tego samego mężczyzny/tylko dlatego/że jest naszym mężem/nadzieja/każe się nie poddawać/nawet wtedy/gdy nie ma niczego/poza nią samą/już nikt mnie nie pyta/jak chcę żyć/wszystko postanowione/zapisane/rozpoczęte/nikt nie pyta/czy to jest właśnie to/czego szukałam tyle lat/jestem zmęczona/zmykam za sobą drzwi/nie chcę mieć nadziei/że jednak ciągle mnie kochasz......................................2008.12.16 godz.22.30.............." ...nie muszę pytać-znam odpowiedź/a czas jak szorstki piasek na moich kolanach/potęguje uczucie obcości/ciągle mi się zdaje że widzę jak biegniesz/na spotkanie ze mną/że ciągle tu jesteś/przetrwałe pragnienie/co nie umie odejść/nie muszę pytać/ale ciągle pytam/i tylko w połowie zgadzam się na smutek/chociaż on przychodzi/jak gość nieproszony/z podręczną walizką/by zostać na dłużej/nie muszę pytać/gdy na ciebie patrzę/zasypiam jak w wierszu/jednak bez powrotu/z twoim ramieniem/blisko mojej twarzy/jedyna bliskość/jaką dać mi chciałeś/to ostatni oddech/moje imię/Anna................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...