O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

niedziela, 25 stycznia 2009

jeszcze nie teraz

jeszcze nie teraz...sama szukam drogi i odpowiedzi,sama próbuję znaleźć odpowiedni moment,jeszcze nie teraz...przeliczam sekundy jakby były coś warte i na jedną szalę wrzucam tyle dobrych,niedobrych dni.Nie prawdziwe szczęście każesz mi chwalić i przypisujesz sobie nie swoje zasługi,że niby warto było i że to wiele znaczy...nic nie znaczy,gdy idzie się samemu i ciągle pod górę...
...nic nie znaczy,gdy niczego się nie czuje,gdy wszystko obok jest obojętne,nawet ty sam...
...jeszcze nie teraz,wstrzymuję oddech i kontroluję przepływ krwi w aortach,czekam,pozostając w tym samym idiotycznym miejscu i zastanawiając się,jak czułabym się w innym....
...jeszcze nie teraz choć może teraz nigdy nie nadejdzie,we mnie już się stało...
uciekłam na samo dno tęsknoty za wyśnionym jutrem ale sen nie nadejdzie...
...nigdy go nie było...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...