O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

środa, 7 stycznia 2009

..kim jestem dla Ciebie?...

...............dławię się bezsilnością/drzazgą twoich słów/gładko rozcinająca skórę/pluję zazdrością o płatki śniegu/które maja więcej szczęścia/niż ja/bo lądują na twoich rzęsach/przemierzam przestrzeń szybciej/niż inni wędrowcy/po raz kolejny/próbuję stanąć/lecz kręci się w głowie/wiruje rzeka słów/poplątana przeszłość/wpływa na teraźniejszość/alkohol przestaje znieczulać/i nie znajduje dla nas miejsca/w tym samym wierszu/potrzebuję coraz więcej słów/by zasnąć/a i tak nie zasypiam/płonę/tak długo/aż zacznie świtać/potem/ty otwierasz oczy/ja zszywam noc/pęknięte czółno czasu/i wszystko/co napisane/przestaje mieć znaczenie...........20.12.2008...
...............jeśli żyjesz to znaczy,że tak miało być
................jeśli kochasz to znaczy,że masz wiele do zrobienia
...............jeśli masz oczy to znaczy,że możesz zmieniać otaczającą Cię rzeczywistość
...............jeśli masz ręce to znaczy,że nikt kto Cię odwiedził,nie może pozostać głodny
...............jeśli masz nogi to znaczy,że nie wolno Ci się zatrzymywać
...............jeśli czujesz to znaczy,że nie wolno być Ci obojętnym wobec cudzego cierpienia
................jeśli coś Cię boli to znaczy,że możesz zrozumieć innych
................jeśli przeczytałeś moje słowa to znaczy,że widzisz i mnie i innych,którzy są obok
...............Twój uśmiech,serdeczny list,ciepły sms-ratują komuś życie
...............nie musisz iść na wojnę,wystarczy,że odwiedzisz starego przyjaciela......22.12.2008.


................moja twarz się zmienia/idę mrocznym korytarzem/potykam się o wczoraj/opadają łuski powiek/noc kurczy się i znika/jak smutek pod twoim dotknięciem/słyszę głosy i czuję obecność cieni/w mej głowie nie ma miejsca dla nie samej/samotność wypełnia wszystkie szczeliny pamięci/błękit oczu staje się przekleństwem/bo niczego już nie chce widzieć/a ciągle widzę ciebie/po drugiej stronie/na końcu wiersza/jesteś/nie dla mnie/chociaż cie szukałam/i będę szukać jutro/i nie zasnę/dopóki nie powiesz/kim jestem/dla ciebie......
2009 01.02.........................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...