O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

środa, 7 stycznia 2009

rozdrapując przeszłośc......

..............."dziwnie nie chce goić się rana pamięci/ta nad lewym okiem/zmusza do patrzenia w lustro/na kolejne zmarszczki dni/na niepotrzebne nikomu słowa/ten/do którego piszę/już dawno oswoił się z czasem/i nie chce rozumieć/wierszy/szkoda/może zobaczyłby wtedy mnie/prawdziwą/kulawą z niespełnienia/z twardą korą/zamiast ciepłej skóry/rozdrapuję ziarninę wspomnień/ściszam radio/by usłyszeć kroki/ale nikt nie idzie/nie staje w drzwiach/nie poprawia włosów nad moim czołem/nie całuje jedwabną przestrzenią/nie goi się we mnie rana pamięci/nie zabliźnia wydarte serce/ani pogoń za drugą strona lustra/wieczność przepływa przez palce/nie pozostawiając śladu/po wczorajszej walce/zostają łzy/których nikomu nie wolno/zobaczyć".............................................14.12.2008 godz.22.00..... ....jestem choć niektórzy myślą/że nie naprawdę/dotykam kształtów waszych myśli/ciągle chcę więcej/ciągle jestem głodna/a czas się kurczy/jak żywica duszy i zmienia barwy zbyt szybko/na przekór temu/co chciałam napisać/ciągle mam wrażenie ze zataczam kręgi/i że wracam w miejsca/z których nie ma wyjścia/oddycham płytko/jakby dla zasady/mimowolne skurcze oskrzeli/kiedy oddech boli/jestem/ciągle jeszcze piszę/wiersze są pod skórą/choć przecież tak trudno obłaskawić słowa/bo czasami czując/nie potrafię nazwać/i ukrywać muszę płatki/kolce/skrzydła/skóra jest za ciasna/żeby pojąć mogła/i ogarnąć wnętrze/jestem/wciąż nieoswojona/w niedokończonym szkicu/w przerwanym pocałunku/w kłamstwie na dobranoc/mój prywatny matrix/lekcja umierania...............

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...