O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

środa, 14 stycznia 2009

***

chciałam stanąć pośrodku twojego serca
zakwitnąć różą
albo przebiśniegiem
chciałam być częścią ciebie
ale
powiedziałeś
kochaj mnie tylko trochę
bo więcej nie zdzierżę
dziś
stoję na baczność przed własnym snem
błagam by powrócił ten
który był o tobie
by zakwitnąć różą pośrodku snu
tylko dla twoich oczu
tak bardzo banalnie
chciałam stanąć pośrodku twojego serca
i zrobić coś
by choć raz
wiersz kończył się
szczęśliwie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...