O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

środa, 7 stycznia 2009

...jesień nastraja mnie sentymentalnie,zrobiłam się ckliwa,przygnębiona zbyt często.Przyjaciele mówią,że to brak słońca i pewnie sporo w tym prawdy.Nagła potrzeba pisania płodzi kolejne wiersze,listy,notatki....Nagła potrzeba bycia w nie-samotności wyrywa mnie ku ludziom- choćby miało to istnieć jedynie w formie elektronicznej.Próbuję istnieć nie tylko jako matka choć to bardzo trudne bo praca,jaka wykonuję czyni mnie matka przez cala dobę.Czuję się samotna.I przeraża mnie to.................12:36 2008-12-07...../nie pytaj/co będzie ze mną/gdy skończy się wiersz/jak ostatni oddech/gdy skóra przyzwyczai się do bólu tępego narzędzia/jedynej pieszczoty/nie pytaj/skąd można zaczerpnąć nadziei,bo nie ma jej we mnie/od dawna/i niebieskie oczy już nic nie powiedzą/bo o to co najważniejsze/już nikt ich nie pyta/nie pytaj/jak skończy się wiersz/on ciągle się dzieje/utkany misternie z naszych niedomówień/poranionych palców....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...