O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

piątek, 13 listopada 2009

mogłam

,,,tak
mogłam pomylić kartki,zapis niedokładny i chaos pośrodku włókien.Nie wiem czym jest praworęczność-cale życie pisze mózgiem,imaginacja służy mi za oko i nosem jest wrażliwa przestrzeń.Nie wiem o czym mówisz,twój język nie mieści się w moich statystykach i nie mogę potwierdzić ani zaprzeczyć.Po prostu nie rozumiem ani jednego zdania.Mam dosyć kontroli,zbyt jasnego światła,pokarmu dla psów,,,mam dość i gubię się we wszystkim-co dotyczy mnie.Tak.Mogłam pomylić kartki.Niezbyt dokładny opis i odręcznie narysowana mapa-to nie tu,to nie to miejsce,nie mój wymiar,nie moja skóra.Tak.Mogłam zabłądzić.Idiotycznie wysublimowana.Idiotycznie dopasowana.Idiotycznie stabilna.Kosmiczny Facebook bez ustawień prywatności,,,,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...