O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

czwartek, 11 czerwca 2020

czas blednie

Czas blednie i nikniesz mi z oczu,
Zataczasz kręgi wokół moich dłoni....
Oddechem już tylko jesteś i wyrzutem,
Wspomnieniem cichym, które bardzo boli.

Czas blednie i ciągle go mało,
Oboje wiemy, że cisza jest blisko,
A jeszcze ciągle krew pompuje gwiazdy
W aorty pragnień, gdzie żarzy się wszystko.

Czas blednie, jakże pragnę czasu!
Co sen odwleka i daje nadzieję...
Bym mogła uwierzyć, że to nie jest koniec
A jedynie przerwa jak antrakt w operze.

Czas blednie, coraz szybciej marznę,
I coraz mi smutnej, gdy patrzę z ukrycia!
Już cię nie poznaję, inny obraz w lustrze...
Jak zakaz wjazdu do mojego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...