O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

czwartek, 11 czerwca 2020

biegniesz obok



Dla J.

Biegniesz obok, przepuszczasz przez palce światło, dostrzegasz nieistniejącego...
Trzymasz mnie za rękę, ufny i spokojny, bez słów....
Nie musimy pamiętać, nie musimy rozmawiać, nie musimy rozumieć...
Uczymy się wspomnień, powtarzamy poznane ścieżki, nazywamy światy...
Biegniesz obok, przepuszczasz przez palce światło, jesteś.....
Znalazłeś mnie wśród tysięcy, znasz moje imię, kochasz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...