O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

niedziela, 11 października 2009

zbyt wczesnie

...nie ma prawa być słów pomiędzy nami ani w nas ani nawet obok.Wrażliwością można się zarazić-wiedzą o tym ci,co ulegli skażeniu i do dziś dźwigają ciężar zbyt wylewnych słów.Patrzę i czytam.Biegnę na spotkanie z przeznaczeniem.Nie oszczędzam sił.Wyżywam się pisząc,gdy dłonie pracują szybko i bez zastanowienia,Już opanowałam klawiaturę i nawet mogę myśleć poprawiając przecinki i kropki..........Nie ma prawa być słów między nami.Inny świat to świat nie dla mnie.Nie odnajdę się w nim nawet za sto lat.Subskrybujesz moje teksty.Czytasz.Ale to jedynie kwiat który zakwita na jedna noc,potem powraca wszystko to,co było wcześniej.Mrok i zasłona co opada zbyt wcześnie.............

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...