O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

środa, 14 października 2009

wczoraj

...chciałabym ale to nie jest ważne-już nie należy pytać o początek drogi-ona daleko za nami choć niektórzy twierdzą,że zawsze jest czas.Palce cicho ześlizgują się ze starej fotografii,pożółkły czas i kolejne minuty o zapachu sprzed lat.To już się nie zmieni-choćbyś próbował swoich najlepszych sztuczek.W kopercie serca-tej bez znaczka i adresu-jest coś i ktoś nie ważny już zupełnie a przecież ważny cale życie.Nie znalazłam cię.I choć próbowałam wiele razy-wymykałeś się cieniem,drżeniem,świtem.Chciałabym.Im głośniej słucham muzyki-tym wyraźniej cie słyszę.Jesteś choć miałeś odejść.Jesteś choć miałeś dać mi spokój....jesteś choć drzwi do drugiego wymiaru już dawno zamknięte....jesteś choć nikt cię nie zapraszał.Dość łez i krwi pod zimna skórą.Dość wpatrywania się we własna twarz.Dość słów.Po prostu pozwól mi żyć dalej.Już dziś cię nie potrzebuję.A wczoraj dawno jest za mną.............

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...