O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

sobota, 10 października 2009

skrzydla

...połamałam skrzydła i wiem,że nie zrośnie się jutro tak,jakby było wczoraj i że nie zmieni się nic oprócz tego,co zmienić się mogło.Subtelnie nadchodzą zmiany,tak trudno je zauważyć kiedy zmian się nie pragnie i uwierzyć trudno,że jednak.Zdejmuję skórę z twarzy,na na wargach przylega mocno i zostawia krwawe ślady na palcach,rzęsy,brwi.....policzki-jestem już bezosobowa i nijaka-twarz obdarta ze mnie samej,takiej jaka byłam jeszcze wczoraj.Połamałam skrzydła,nie chcę być aniołem więc nie rozliczaj mnie z anielstwa-zobacz-nosze w sobie grzech i mam dwa oblicza,jak noc i dzień ,jak ktoś kogo znasz i jak ktoś zupełnie tobie obcy.Pachnę.Latam.Umieram i budzę się do kolejnego dnia.Niewielu ma tyle siły co ja.Wiem,że jestem bo ty tego chcesz ale ..........ciebie we mnie tylko tyle by nie zdechnąć z głodu.Anioł.Demon.Życie jakie wybieram na przekór sobie i ja sama-na przekór wszystkiemu...............

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...