O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

niedziela, 11 października 2009

beze mnie

...wybierasz.Decyzji nikt nie podejmie za ciebie-oddech lub drgnienie-zbyt pochopnie podjęta decyzja,sen po lekach,jeszcze jedna butelka.To jest jak dobry,francuski film,którego nikt nie zrozumiał a każdy się zachwyca,modnie i lekko przejmując grymasy twarzy i gesty,w których wygląda po prostu głupio.Wybierasz.Nie możesz rozmawiać,nie mieszkasz sam....więc słowa chowasz w dłoniach i w szufladzie...głos grzęźnie i zastyga,nie może wydostać się na zewnątrz i boli tak,jak ropiejący ząb,którego nie można wyrwać.Nigdy nie było tamtego dnia.Mnie nie było...ale jestem dziś,inna,nie chce już spać ani myśleć ani nawet budzić się do życia.Nazwij to prowokacją.Nazwij to jak chcesz.Mam dość.Podnoszę ręce w górę.Czekam na strzał.Wybierasz.dziś .Wczoraj.Jutro.Ona czeka i płacze w nocy a ty obmyślasz kolejny sprytny plan.Toczy się życie swoim chorym torem.Beze mnie..............

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...