O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

środa, 27 maja 2009

ogień

...czas kurczy się nieoczekiwanie,wypełniona nim jestem już tylko w połowie i zaczynam podejrzewać,że gaśnie we mnie ostatnie żywe włókno
ten ogień coś mi przypomina
ale coraz trudniej sobie przypomnieć
i czuję jak drwią ze mnie złośliwe wskazówki-bo jak można być tak głupim i uwierzyć iskrom?

...czas kurczy się nieoczekiwanie,już nie wypełnia,jedynie obmywa
kolejny dzień mija zupełnie naturalnie,pozbawiony sensu
wygryzam spod skóry resztę nadziei,że jednak
ogień był prawdziwy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...