O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

sobota, 2 maja 2009

bo ja znam to najlepiej

...moja głowa,mój azyl,nikomu nie pozwolę wejść bo i tak nikt nie zrozumie dlaczego schody nie prowadzą do żadnego celu a rzeka zawraca i obmywa moje nogi dwa razy,mój azyl-twoje słowa,kolejne klamstwa,nagła ucieczka przed zapomnieniem,przed bolesnym ciosem,przed cierpieniem ktore przychodzi po kolejnym rozczarowaniu,czasem warto zaryzykowac wszystko,czasem sie udaje choć szanse nikłe,wokól wielu zdrajców.Lecz nie próbować jest grzechem.Odpuścić,odwrócić twarz,udawać,że mamy przecież wszystko...................................................Nawet siebie.
...moja głowa,mój azyl,wejdzie tu tylko ten,kogo zechce widzieć,może niewiele zrozumie ale przynajmniej zapyta,co to znaczy.Może będzie wiedział czym jest kolejny dzień w beznadziei...................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...