O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

niedziela, 10 maja 2009

...prawdziwa jak palec po dotknięciu pokrzywy,prawdziwa jak zwichnięta kostka,prawdziwa jak tramwaj,który zmienił trasę,niczym kwitnący na żółto rzepak i niebieska lawenda,prawdziwa niczym list pisany po zmroku,jak ostatni rozdział powieści o Jane Eyre,sen po tabletce na sen lub dobry humor po tabletce na dobry humor.......
jestem prawdziwa tak jak tylko umiem najlepiej

we wszystkich wadach bo zalet przecież nie mam

jestem

..................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...