O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

piątek, 1 maja 2009

...oszalałam,słucham hip-hopu,smażę frytki choć to kolejny gwóźdź do trumny,zasypiam w trakcie rozmowy,pewnie popadam w narkolepsję i odreagowuję to czego nie umiem odreagować,alkohol nie wystarca by zapomnieć na dłużej,albo przestaje być sobą albo sobą dopiero sie staję,cholera!!!!!!!!!!!!!!Nie wiem co sie dzieje,wolność boli bardziej niz myślałam,serce przestaje bić stopniowo,powoli,nie tak od razu wyrzekamy sie miłości,swoich potrzeb,fantazji o niekonczących sie nocach,lepkich od miłości,gładzonych jego szorstka dłonią.Gdy pasujemy do siebie i zanurzamy w sobie niczym dłoń w rękawiczce.Ciasno-bez wczoraj,ktore przestaje być ważne i bez jutra bo jutro niepewne.Oszalałam,słucham hip-hopu,płaczę pośrodku miasta,nie przejmując się mijającymi mnie.Siadając do klawiatury czuję nadchodzące przerażenie,falę błogiego ciepła,siebie bez umiejętnośći nazwania,wypowiedzenia,nazwania,opowiedzenia,niemy krzyk przenika mnie,nieokreślone boli najbardziej.Gdzie jestem?
Czego szukam?
Może znalazłam?
Może boję się,że stracę?
Może umieram?
Może potrzebuję tylko tych jednych ramion?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...