O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

niedziela, 26 kwietnia 2009

wstrząsa mną.......................

...wstrząsa mną szloch,rozrywa trzewia,serce w kawałkach,rzeka krwi płynie przeze mnie,dusza sprzedana tak tanio nie powróci,nie stanie przy mnie już żaden anioł.Zaszyte usta niczego już nie wykrzyczą,wypalone oczy już nie zobaczą,obcięty język nie powtórzy żadnego z tamtych słów-żadnego z tych,na które czekasz.
Bolą mnie nadgarstki,popękana skóra,oczy................
Rozpadam się.Myśli jałowe,bezsensowne refleksje,żadnego słowa nie ma we mnie,żadnego światła,żadnego jutra.Nie ma wierszy.Nie ma pieśni,nie ma ciepła,nie ma żadnego planu,żadnego marzenia.
Odwracam twarz do ściany.Nie pozwalam nikomu patrzeć.
Koniec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...