O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

wtorek, 21 kwietnia 2009

KTO

"kto nigdy nie żył,nigdy nie umiera,nic nie utraci ten,co nie miał nic,ten kto nie kochał-nie wie co tęsknota,nie wie,co gorycz-kto bez marzeń śnił......"


...zimno coraz bardziej,słowa niepotrzebne
ciągle jeszcze idę,już właściwie
biegnę,


...oddycham wciąż płycej,szukam
czyjejś dłoni
nie ma ciebie przy mnie,już mnie nie
dogonisz


...na chwilę,przypadkiem myślałam
że jestem
akapitem w liście,jednym prostym
wersem


...za późno na spowiedź,z oczu to
wyczytasz
nie mogę powiedzieć chociaż ciągle
pytasz

...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...