O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

niedziela, 19 kwietnia 2009

jak to możliwe?

...kończą sie słowa niczym zapasy srebrnej papierośnicy,brakuje ich coraz dotkliwiej,nawet tych bez skomplikowanej ortografii,przebieram palcami pośród okruszków,pomiętych liter i tych,które zostały na koniec.Najtrudniejsze,ostateczne,odważne,,,,,Nie myślałam,że może braknąć słów,że mogę nie umieć nazwać,opowiedzieć,opisać.Zostałam sama.Dźwięki i obrazy jako jedyne narzędzie pracy,muzyka jako opowieść i w tle pamięć,ktorą należy pozostawić tu dla innych.To jak kolejny krok,jak przygotowanie do dalekiej podróży w którą nie mogę niczego zabrać.Nawet zdjęć.Choć i tak nie będą mi potrzebne.Wszystko mam w sobie,pod powieką,pod skórą ukryte....wszystko poznałam już przecież.Smak krwi,własny pot,i to,jak pachnie strach i noc,ktora jest ostatnią ze wszystkich.I smutek ktory dławi do utraty przytomności bo nie można oddychać.Ciężko jest odchodzić.A przecież to nieuniknione.Przypisane do nas niczym śmierć i łzy po tym,kto odszedł.I wiara,że jednak odejścia też coś znaczą....Próbuję w to wierzyć,że nie jestem sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...