O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

niedziela, 26 kwietnia 2009

ja jestem z tobą

...ja jestem z tobą-mówi anioł
umieram,budzę się,zasypiam,maluje rzęsy,golę nogi
oddycham,czekam na deszcz,odpuszczam winy,cierpkie słowa
brak czułości,brak samej siebie,brak tego czego nigdy nie miałam
...ja jestem z tobą-mówi anioł
piję kawę,uderzam głową w skrzynkę na listy
nagrywam kolejna płytę,wyjeżdżam na wakacje do Portugalii
zatracam się w czasie kiedy na ciebie patrzę
bo jesteś piękna
słodka nawet
i kiedy za dużo gadasz

jesteś wyjątkowa

jestem wyjątkowa,zdrapuje nowy tatuaż,już go nie potrzebuję,gole głowę,wybiegam serpentyną dni stąd...............................
byle dalej
byle szybciej
byle prościej

jestem wyjątkowa


tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...