O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

czwartek, 9 kwietnia 2009

.....świat który z łatwością mogę zamknąć w dłoni wiedząc,że ty tę dłoń zamknąłeś w swojej-jest bezpieczny
świat w którym matrix zostaje objawiony nielicznym
gdy ciemne okulary zasłaniają niewyspane źrenice
gdy ja jestem a przecież mnie nie ma
gdy szukasz mojego imienia na liście i go nie
znajdujesz
gdy zapominasz o sobie bo wciąż myślisz o mnie
...świat,w którym można odnaleźć siebie
i nie wiedzieć nawet-czy wolno się cieszyć



którą pigułkę wybierzesz?



chcesz nadal spać czy wolisz się obudzić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...