O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

niedziela, 29 marca 2009

nie widzisz mnie


...nie widzisz mnie choć patrzysz
szum,zgiełk,światłocienie
natrętna potrzeba patrzenia
nie dostrzeganie
nawet z bliska
nie widzisz mnie jednak
w tłumie
nie szukasz
we właściwym miejscu
nie tu
nie dzisiaj
jestem atrakcyjna bo nie twoja
moje imię
cztery nic nie znaczące litery
na przestrzał
na nigdy
na dzień który się nam nie zdarzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...