O mnie

Moje zdjęcie
Nowa Ruda, dolnośląskie, Poland
...opowieść o miłości-zawsze takiej samej-niemej ze wzruszenia,bolesnej,pierwszej. Opowieść o przemianach jakie stają się w nas pod wpływem lat,zdarzeń,ludzi. Opowieść o niegasnącej potrzebie życia i doświadczania tego,co jest przynależne życiu.To opowieść o najważniejszym z ważnych-o sercu-kobiety,matki. O pragnieniu bycia na przekór losowi.Zapraszam....

niedziela, 15 lutego 2009

.....podarowałaś mi siebie,miękki oddech,ciepły głos,zachwyciłem się...i mogłem oddychać tobą jakbyś była tylko dla mnie
pozwoliłaś bym przy tobie poczuł się szczególny,ważny,przyzwoity
nauczyłaś śmiać się choć powiedziałem,że nie mam łaskotek
spróbowałem i udało się
nie musiałem nic mówić a ty słuchałaś
i tylko raz poprosiłaś o bajkę
ale żadnej nie pamiętałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dołącz swój komentarz...